دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

  • ۰
  • ۰

شهر دهلی و مناطق اطراف آن که NCR را تشکیل می دهد، پر از مراکز خرید و بازارهاییست که تجربه خرید در سطح جهانی برای گردشگران تور هند رقم می زند. بازارهای دهلی انواع برندهای داخلی و خارجی مثل نایک، آدیداس، پانتالون، بنتون، وودلند و یو اس پولو را ارائه می کنند. این بازارها به جز تجربه خرید ، رستورانهای فوق العاده ای هم دارد.


 

مرکز خرید دی ال اف ایمپوریو

دلف ایمپوریو واقع در وسنت کونج یکی از معروف ترین بازارها نه تنها در دهلی بلکه در سراسر هند می باشد. همچنین یکی از گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کشور هند به شمار می رود. این پاساژ با ارائه برندهای معروف ، تجربه ای منحصر به فرد از خرید برای شما رقم می زند. در اینجا 170 برند وجود دارد که 75 تای آن برند بین المللی می باشد. هزینه ورود به اینجا 500 روپیه و بالاتر است.


بازار ای دی ام

بازار ای دی ام در کوشامبی، قاضی آباد، در نزدیکی ایستگاه اتوبوس آناند ویهار دهلی قرار دارد. مثل سایر مراکز خرید دهلی نو ، امکانات خرید متنوعی ارائه می کند و انواع برندهای داخلی و خارجی را به فروش می رساند. غذاخوریهای زیادی هم داخل پاساژ ای دی ام وجود دارد.

 

بازار پسیفیک

بازار پسیفیک در نزدیکی باغ تاگور در دهلی نو، تجربه ای عالی از خرید، تفریح و سرگرمی ارائه می کند. این بازار 130 برند ملی و بین المللی ارائه می کند و به راحتی با حمل و نقل عمومی قابل دسترسی ست.

 

مرکز خرید دی ال ف پرومند

دی ال اف پرومند یکی از معروف ترین بازارهای دهلی نو در خیابان نلسون ماندلا واقع در قلب وسنت کونج در نزدیکی بازارهای دیگر مثل دی ال اف ایمپوریو، و بازار امبینس می باشد. جاذبه اصلی آن بوتیک های لباس، سینما، آبگرم، سوغات فروشی ها و کتابفروشی ها هستند.


بازار شیپرا

این بازار الهام گرفته از معماری کلاسیک رومی، یکی از بزرگترین مراکز خریدی ست که تجربه ای به یاد ماندنی از خرید 100 برند داخلی و خارجی و مراکز تفریحی رقم می زند. واقع در بازار ایندیرا پورام بهترین سینماها، غذاخوری، آمفی تئاتر و پارکینگ با ظرفیت 1000 اتومبیل را رائه می کند.


  • ۹۶/۱۱/۱۰
  • سحر وفادار

مراکز خرید هند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی