دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

  • ۰
  • ۰

 اگه میخواین تفریحات ساحلی رمانتیکی با همسرتون داشته باشین ، پس کجا بهتر از گوا؟ گوا یک ایالت خوشگله که گردشگران تور هند رو به خودش جذب می کنه. این ساحل های زیبا واسه برگزاری مراسم ازدواج بهترین انتخابن. ما شما رو یه سفر می بریم به این سواحل .

 

ساحل باترفلای

این ساحل بکر یک مکان توریستی پر طرفدار در گوا می باشد. یک خلیج نیم دایره ای در انتهای مالی ساحل پالولم و میلیون ها پروانه که به دور شکوفه های رنگارنگ بالای تپه میچرخند! ماسه های طلایی و اب کریستالی،درختان نخل و پروانه های زیبا، نمایی فوق العاده خیره کننده به وجود آورده اند. در این ساحل شگفت انگیز بازی دلفین ها، خرچنگ و ماهی قرمز را هم خواهید دید. در اینجا میتوان عاشقانه ترین شب زندگی را رقم زد.

 

ساحل سینکوریم

ساحل مینیاتوری سینکوریم یک ساحل شنی شگفت انگیز در گوا می باشد. سینکوریم در شمال سواحل معروف باگا، کالانگوت، و کاندولیم قرار دارد. یک مکان فوق العاده برای شنا ست و اگر میخواهید از تفریحات ساحلی گوا لذت ببرید نباید اینجا را از دست بدهید! بهترین کلوب های شبانه ، فستیوال های موسیقی و رستورانهای فوق العاده رمانتیک را در این ساحل پیدا خواهید کرد.


ساحل آشوم

یک ساحل ناشناخته و بکر،گزینه ای فوق العاده برای تعطیلاتی آرامش بخش در سواحل گوا می باشد. آشوم با مناظر رویایی و دوست داشتنی ، از هر طرف نمایی بی نظیر ارائه می کند. ساحل آشوم که به خاطر لاک پشت های سبز ریدلی معروف است و دولت به خاطر انقراض این گونه جانداران در حال انقراض، این ساحل را به لاک پشت ها اختصاص داده است. از آنجایی که جریان آب خیلی قوی نیست، بهترین مکان برای شنا هم به شمار می رود. کافه های ساحلی زیر درختان نارگیل و بامبو با سرو غذاهای دریایی خوشمزه در اینجا انتظار شمار را میکشد.


ساحل واگاتور

واگاتور یکی از بهترین سواحل گوا و معروف ترین جاذبه های گوای شمالی ، هر چیزی مثل ورزشهای آبی، جاذبه های دیدنی، فرصت خرید و آرامش محض را برایتان فراهم می کند. این مکان در بین غربی ها معروف است و پاتوق آنهاست . این ساحل جذاب، یک مقصد گردشگری رمانتیک برای زوج های جوان و مکانی تفریحی برای کوچک و بزرگ می باشد. غروب آفتاب در این ساحل واگاتور فوق العاده خیره کننده است.


ساحل ماندرم

ماندرم یکی از معروف ترین سواحل شنی پوشیده از درخت کاج  و شلوغ ترین سواحل گوا می باشد .این ساحل پاتوق بسیاری از سلبریتی های بالیوودی ست. دمای فوق العاده اینجا باعث میشود تعطیلاتی لذتبخش برای شما و همسرتان رقم بزند.


  • ۹۶/۱۱/۰۸
  • سحر وفادار

دیدنی های هند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی