دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

  • ۰
  • ۰

به طور کلی، آب و هوای مراکش معتدل و نیمه گرمسیری ست که توسط بادهای اطلس و مدیترانه خنک می شود. دمای هوا در داخل کشور بیشتر است، زمستانهای نسبتا سرد و تابستانهای بسیار گرمی دارد. در حقیقت هرچه به سمت اقیانوس بروید زمستان سردت و تابستان خنک تر می باشد.


 

تابستان در مراکش (از ژوئن تا آگوست) گرمای صحرایی طاقت فرساست و در ارتفاعات و شهرهای حاشیه سواحل اقیانوس اطلس مثل کازابلانکا و اسائوریا بسیار گرم هستند. سواحل شمالی و کوه های ریف دارای آب و هوای مدیترانه ای و  روزهای آفتابی و دلپذیری هستند. بهتر است لباسهای گشاد و خنک بپوشید تا هم گرمتان نشود و هم به افتاب نسوزید.

زمستان در مراکش (از نوامبر تا فوریه) در جنوب مراکش در طول روز دمای هوا معتدل است ولی بهتر است لباس گرم همراه داشته باشید چون بعدازظهر به طور قابل توجهی هوا سرد می شود. شمال مراکش دارای زمستانهای سرد و ابری ست و کوه های اطلس فوق العاده سرد هستند و در اواخر جولای پوشیده از برف می شوند.

این کشور در فصل بهار (از اواسط مارس تا می) در زیباترین حالت خود می باشد و مناظر سرسبزی دارد. بهترین موقع برای کوه نوردی و پیاده روی بهار می باشد.

مراکش در پاییز (از سپتامبر تا اکتبر) هم دوست داشتنی ست و دمای هوا در دلپذیر ترین حالت خود قرار دارد.

 

  • ۹۶/۱۰/۳۰
  • سحر وفادار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی