دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

  • ۰
  • ۰

د ر تور کازابلانکا تفریحات زیادی وجود دارد که برای لذت بردن از آن لزومی ندارد پول خرج کنید. بازدید از مساجد فوق العاده، قدم زدن در کوچه پس کوچه های قدیمی و لذت بردن از مناظر.. همه این تفریحات رایگان را در اینجا شرح میدهیم:


از یک مسجد معروف مراکشی بازدید کنید!

یکی از برجسته ترین دیدنی های کازابلانکا، مسجد نمادین حسن دوم می باشد. این مسجد با یک منار 198 متری با کاشی های سبز رنگ و یک نمازخانه بزرگ با ظرفیت 25000 نفری، فوق العاده جذاب است.

این یکی از دو مسجدی در مراکش است که افراد غیر مسلمان هم اجازه ورود دارند به شرط اینکه لباسشان مناسب باشد. یعنی بازدیدکنندگان میتوانند در اطراف فواره های مرمرین، حکاکی های چوبی و کاشی کاری های منحصر به فرد مسجد قدم بزنند و از شاهکارهای هنری مراکش عکس بگیرند.


از معماری و جاذبه های کازابلانکا لذت ببرید!

معماران اروپایی در دهه اول قرن بیستم، مجوز اجرای طرح های شگفت انگیز خود را دریافت کردند، زمانی که کازابلانکا تحت نظر فرامانروایی فرانسوی ها بود و در نهایت یک شاهکار هنری ساخته شد. برای لذت هر چه بیشتر، از کنار بلوار محمد وی، بالکن های ورزشگاه ها، گلهای بیرون زده از ساختمانها و کافه پوست رد شوید. شگفتی اصلی در گوشه خیابان محمد القوری ست که هنوز میتوان فیلمی قدیمی مربوط به 1930 را در سینمای آنجا دید که شبیه کشتی ساخته شده است.



یک روز به یاد ماندنی در کنار ساحل سپری کنید!

برخلاف برخی از شهرهای معروف مراکش، کازابلانکا جایی ست که اقیانوس اطلس را در آغوش گرفته و مزایای زیادی دارد. کورنیش یک شهر ساحلی فوق العاده با ردیفی از رستورانها، کافه ها، هتل های ساحلی و کلوب های شبانه می باشد که مردم محلی شب و روز در آنجا وقت می گذرانند.

به پلاژ ساحلی میامی یکی از بزرگترین تفریحگاه های ساحلی بروید، و روی تخت ها زیر چتر از هوا لذت ببرید. در اینجا امکان دسترسی به استخر، زمین بسکتبال و رستوران هم وجود دارد.


به یک حمام محلی بروید!

حمام های شهر، یا حمام های عمومی، بهترین راه برای فرار کردن از سر و صدا و گرمای شهر کازابلانکا ست. با پرداخت هزینه ای ناچیز میتوانید از چند ساعت آرامش فوق العاده دلچسب برخوردار شوید. در اینجا صابون های روغن و زیتون و مواد ماساژ هم به فروش می رسد. در حمام های خصوصی برای شما ماساژ و پاکسازی پوست انجام می شود.


شاهد توسعه هنر در مراکش باشید!

از آنجایی که کازابلانکا یکی از مدرن ترین شهرهای مراکش می باشد دارای سالن های تئاتر، نمایشگاه ها و  گالری هایی می باشد که هنر معاصر را به نمایش می گذارند. در این میان گالری هایی مثل استدیو دزارت ویوانتس، اولین فضای هنری چند بعدی در مراکش نیز وجود دارد که تئاتر، موسیقی و نمایشگاه های هنری در آن برگزار می شود. گالری ماتیسه، آثار هنرمندان جوان مراکشی را به تصویر می کشد، گالری 127 ، عکس های سیاه و سفید از مناظر مراکش را ارائه می کند.


  • ۹۶/۱۱/۰۳
  • سحر وفادار

تفریحات مراکش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی