دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

  • ۰
  • ۰

 

مراکز خرید گوا با کالاهای رنگارنگ  در سراسر این ایالت دوست داشتنی وجود دارند و رنج وسیعی از کالاهای لوکس و یا ارزان را در خدمت مسافران تور هند قرار می دهد. همچنین در نزدیکی مراکز خرید انواع رستورانهای خیابانی وجود دارد که بعد از خرید کردن میتوانید از غذاها لذت ببرید و خستگی را از تن بیرون کنید.

 


بازار ماپوسا

بازار شلوغ ماپوسا فروشندگان محلی و تجار سراسر گوا را به خود جذب می کند. در اینجا ارزانترین پارچه ها، عتیقه جات و سوغات، صنایع دستی، سفال گوا، ادویه جات، میوه و ترشی خانگی به فروش میرسد.

حراجی آنجونا

حراجی انجونا در شهر ساحلی آنجونا در گوای شمالی در بین اهالی گوا و مسافران محبوب می باشد، صنایع دستی، ادویه، لباس، کفش، لباس شنا و جواهرات را از اینجا بخرید.


بازار میدان کالانگوت
ساحل معروف کالانگوت در گوا بهشت خرید برای مسافران تور گوا می باشد. غذاهای دریایی لذیذ مثل میگو سرخ شده، کالاهای چرمی و آهنی ، پارچه و فرش را از اینجا بخرید.


شنبه بازار آرپورا
برای رقم زدن بعدازظهری به یاد ماندنی در گوا ، از شنبه بازار آرپورا بازدید کنید. قاطعانه به شما این بازار را برای خرید در گوا پیشنهاد می کنیم. اینجا پر از کیوسک هایی ست که به فروش ادویه ، فرش، پارچه، لباس و لوازم جانبی می پردازند. در این بازار میتوانید برخی از گرانقیمت ترین صنایع دستی گوا که از تولیدات داخلی هستند را پیدا کنید.

بازار شبانه مکی

بازار شبانه آمکی یکی از بهترین مراکز خرید گوا به شمار می رود که صدها غرفه غذا، صنایع دستی، و لباس دارد که برگزاری گروه های موسیقی تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد را برای شما رقم می زند. از نوامبر تا آوریل در حاشیه رود باگا، یکی از بایدهای گوا همین بازار مکی می باشد





  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • سحر وفادار

مراکز خرید هند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی