دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

دنیا گردی

زیبایی های دنیا رو بگرد و خوش بگذرون..

  • ۰
  • ۰

دهلی معروف ترین مقصد توریستی هند، از اقامتگاه های ارزان گرفته تا هتلهای 5 ستاره را برای گردشگران تور هند مهیا می سازد. منطقه پاهار گانج در دهلی نو، بهترین مکان برای پیدا کردن هتل های ارزانقیمت دهلی می باشد که با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید، بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. هتلهای ارزان در دهلی عمدتا در این مکان قرار دارند و در نزدیکی معروفترین دیدنیهای دهلی و خیابانهای خرید می باشند.

 

هتل پایال

هتل پایال یکی از ارزانترین هتلهای دهلی واقع در منطقه پاهار گانج می باشد که اتاقهای دولوکس و استاندارد با کمترین قیمت را به مشتریان ارائه می کند. این هتل با مهمان نوازی فوق العاده و امکانات رفاهی در برابر پولی که می پردازید، حیرت انگیز است.


 

خانه توریستی متروپلیس

متروپلیس توریست هوم که در سال 1983 افتتاح شد، در منطقه پاهار گانج دهلی نو واقع شده و اتاقهایی با راحتی و رفاه وصف ناپذیر و بالکنهای بزرگ ارائه می کند. اتاقها به تمام امکانات رفاهی مدرن مثل وای فای رایگان، یخچال، حمام داغ و غیره مجهز هستند.


 

هتل راجا

هتل ارزان راجا واقع در رام ناگار، در قلب شهر دهلی نو می باشد و اتاقهایی با طراحی فوق العاده زیبا و امکانات مدرن ارائه می کند. به جز مهمان نوازی صمیمانه، امکانات درجه یک و اتاق و سوئیت های مبله، امکانات تجاری و تفریحی عالی هم در اختیار میهمانان قرار می دهد.


 

هتل گرند گادوین

هتل گرند گادوین در پاهارگانج در خیابان آراکاشان دهلی نو  قرار دارد. این هتل امکانات اقامتی فوق العاده ای به مسافران تجاری و تفریحی ارائه می کند. همچنین یک رستوران روی بام دارد که در فضای بی نظیری بهترین غذاهای هندی را سرو می کند.


 

هتل هاری پیورکو

هتل هاری پیورکو یک هتل لوکس ارزانقیمت 4 طبقه می باشد که 39 اتاق مبله با طراحی خیره کننده در پاهار گانج دهلی نو ارائه می کند. هتل امکانات انتقال به فرودگاه و سرویس 24 ساعته اتاق هم فراهم می کند. غذاخوری هتل نیز انواع غذاهای محلی را سرو می کند

  • ۹۶/۱۱/۰۷
  • سحر وفادار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی